»Seveda je muzej kompleksna institucija. Dinamično delo je, ni se mogoče dolgočasiti, vsak dan prinese nekaj drugega.«
»Ekipa v muzeju uporablja najsodobnejšo tehnologijo in ves čas premika meje mogočega.«
»Hodili smo na velike in pomembne razstave, kakršnih v bližnji okolici ni več bilo.«
»Takšnih šol v Sloveniji takrat še nismo imeli. Pomislil sem na Dunaj, a v Zagrebu je bil Meštrović, tam sta učila Babić in Krizman, kaj več bi mladenič potreboval?«
»Zagreb je imel čudovito gledališče in v njem številne Slovence, igralce in pevce ... in to je bil pokazatelj, da ste doma, med svojimi, z lahkoto smo se znašli, hitro se naučili jezika, do nas ni bilo predsodkov, ravno nasprotno ... bili smo lepo sprejeti. ʻVredni Slovenciʼ − tako so rekli.«
»Pred vojno sem želel priti v Zagreb, se vpisati na akademijo, študirati slikarstvo.«
»Žal mi je, da zapuščam Muzej NO Maribor, a je čas za korak naprej.«
»Zaposleni se dojema kot umetnika in je zelo verjetno svojo službo v tehnični ekipi muzeja videl samo kot način, kako doseči svoje pravo poslanstvo.«
»Ne samo da je slika povezana z zgodovino muzeja, ampak bo tudi znatno obogatila prisotnost Agustina Ibarrole v zbirki.«
»Razstavljala je od Evrope do Amerike.«
»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju